Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Εφοπλιστικό Κεφάλαιο: Η πιο αντιδραστική μερίδα της ελληνικής αστικής τάξης

Οι επιθέσεις της Πέμπτης 12ης Σεπτεμβρίου 2013 εναντίον ομάδας αφισοκόλλησης του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στο Πέραμα από τους φασίστες της "Χρυσής Αυγής" δεν ήταν μια τυχαία κίνηση μιας χούφτας τραμπούκων. Ήταν μια οργανωμένη προβοκάτσια, φανερό σε όποιον έχει μάτια να δει και αυτιά να ακούσει (1, 2, 3, 4, καθώς και άλλα πολλά για όποιον ενδιαφέρεται). Ήταν μια οργανωμένη επιχείρηση προβοκάτσιας, τρομοκρατίας ενάντια στο πρωτοπόρο κομμάτι του εργατικού κινήματος και της οργανωμένης εργατικής τάξης.

Ποιος είναι όμως ο κυριότερος στόχος αυτής της συγκεκριμένης επίθεσης; Κανένας άλλος από τονα πατήσουν οι φασίστες πόδι στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος για λογαριασμό του εφοπλιστικού κεφαλαίου. Να χτυπήσουν δηλαδή τα ταξικά συνδικάτα της περιοχής που αντιστέκονται στις αντεργατικές απαιτήσεις του κεφαλαίου που θέλει να καταργήσει τις συλλογικές συμβάσεις και να μειώσει τα μεροκάματα. Κατέφυγαν στην βία ακριβώς επειδή κατάλαβαν ότι δεν μπορούσαν να τα βάλουν με εργάτες που είναι αποφασισμένοι να αντισταθούν, αποφασισμένοι να μείνουν αλληλέγγυοι στους συναδέλφους και την τάξη τους. Που έχουν αναπτύξει αρκετή συνείδηση ώστε να οργανωθούν ταξικά, να μην εξαπατώνται από τις αυταπάτες που τους προσφέρουν οι αστοί και οι οπουρτουνιστές (σε αγαστή συνεργασία μεταξύ τους) και να αντιστέκονται στις δυσκολίες της κρίσης με ταξική αλληλεγγύη.



Οι φασίστες σε αυτήν την επίθεση λειτούργησαν ως εκτελεστικός βραχίωνας του εφοπλιστικού κεφαλαίου. Περί αυτού δεν πρέπει πλέον να υπάρχει καμία αμφιβολία. Με αυτόν τον τρόπο το εφοπλιστικό κεφάλαιο κατέχει τον ρόλο της πλέον αντιδραστικής μερίδας της ελληνικής αστικής τάξης και αυτό γιατί φαίνεται ότι το εργατικό κίνημα των ναυτεργατών μπαίνει αμετακίνητο εμπόδιο στα συμφέροντα του, που δεν είναι άλλα από την αύξηση των κερδών του εις βάρος των εργατών.

Και μην αυταπατόμαστε: Όσο διεθνές και παγκόσμιο και να είναι στον χαρακτήρα του το εφοπλιστικό κεφάλαιο, τόσο διατηρεί σημαντικότατα συμφέροντα στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή. Συμφέροντα τα οποία καλείται να εξυπηρετήσει αυτήν την στιγμή το ελληνικό αστικό κράτος (δεν θα δίσταζαν φυσικά και υπό άλλες συνθήκες να στραφούν και σε άλλο κράτος, προκειμένου να διασφαλίσουν τα συμφέροντα τους γενικά, αλλά και στην Ελλάδα). Όταν αυτό αδυνατεί να φτάσει άμεσα στον στόχο, ενεργοποιείται και ο γνωστός παρακρατικός μηχανισμός. 

Το εφοπλιστικό κεφάλαιο είναι πολύ παραπάνω από μια ομάδα πλοιοκτητών. Μέσω γιγαντιαίων επιχειρηματικών ομίλων ελέγχουν το σύνολο σχεδόν του τραπεζικού, του ενεργειακού και του μιντιακού τομέα. Ελέγχουν δηλαδή την κεφαλαιακή ροή, την ενεργειακή επάρκεια και τους ιδεολογικούς μηχανισμούς της χώρας. Ναι, είναι αυτά τα καταραμένα μονοπώλια, με τα οποία σας κουράζουμε συνέχεια. Και είναι αυτά τα μονοπώλια που κατέβασαν τις συμμορίες δολοφόνων στους δρόμους του Περάματος το βράδυ της Πέμπτης.

Πίσω από τις ωραίες εικόνες των καναλιών τους, πίσω από την γυαλάδα της χλιδής τους, πίσω από την "σοβαρότητα" των λόγων τους δεν κρύβεται τίποτα άλλο από την σαπίλα του μονοπωλιακού και ιμπεριαλιστικού καπιταλισμού. Και όσο σαπίζει τόσο θα αμολάει τα σκυλιά του. 

Οι κομμουνιστές όμως δεν τρομοκρατούνται και γνωρίζουν πως να αντιμετωπίζουν τις προβοκάτσιες και τους φασίστες. Δεν θα παίξουμε με τους όρους της "νύχτας" που προσπαθούν να μας επιβάλουν. Νταϊλίκια και τσαμπουκάδες είναι για τα μάτια του κόσμου που έχει αποβλακωθεί από την αστική παραπληροφόρηση. Που θέλει να βλέπει τους "ακραίους" να δέρνονται για να έχει ήσυχη την μικροαστική του συνείδησή του που δεν μπλέκει με κινήματα και συνδικάτα και μένει μακριά από τις "φασαρίες".

Οι κομμουνιστές αυτό που ξέρουν να κάνουν είναι να μένουν όρθιοι. Να μην γίνονται παιχνιδάκι στα σχέδια των αστών και του σιναφιού τους. Να μην λυγίζουν ούτε μπροστά σε απειλές και βρισιές ούτε και στην βία. Να παραμένουν πιστοί στην τάξη τους και τον σκοπό τους. Οι κομμουνιστές δεν τρομοκρατούνται, οι κομμουνιστές δεν σκύβουν το κεφάλι.

Έξω όλοι οι φασίστες από την Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος! Έξω από το εργατικό κίνημα τα τσιράκια και οι δολοφόνοι των εφοπλιστών!
Naphta
Βλέπε ακόμη:

6 σχόλια:

  1. Από τα "Νέα" μέσω Αντώνη(LR)

    ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/12/i_31.html )

    (..) Ελληνικό κεφάλαιο και ιμπεριαλισμός IΙΙ: Η γερμανική κατοχή

    Οι Έλληνες εφοπλιστές αγοράζουν την γερμανική ναυτιλία

    Οι Έλληνες εφοπλιστές σώζουν την γερμανική ναυτιλία και χιλιάδες Γερμανούς μικροεπενδυτές! Μπορεί στα δημόσια οικονομικά η Ελλάδα να είναι υπερχρεωμένη και εξαρτημένη από τη γερμανική βοήθεια, αλλά στη ναυτιλία η εικόνα είναι ακριβώς αντίστροφη.

    Πάνω από 2 δισ. δολάρια για την απόκτηση μεταχειρισμένων πλοίων δαπάνησαν οι έλληνες εφοπλιστές κατά τη διάρκεια των πρώτων επτά μηνών του 2012, αγοράζοντας από τη δευτερογενή αγορά 111 ποντοπόρα πλοία, σημειώνοντας έτσι παγκόσμιο ρεκόρ στην αγορά αυτού του είδους.

    Την ίδια στιγμή, πάνω από 100 γερμανικά funds που επενδύουν στην ποντοπόρο ναυτιλία έχουν πτωχεύσει, ενώ άλλα 800 γερμανικά αντίστοιχα funds απειλούνται με λουκέτο λόγω της βαθιάς κρίσης που πλήττει ειδικά την κατηγορία των πλοίων κοντέινερ, όπου οι γερμανοί εφοπλιστές κατέχουν την πρώτη θέση παγκοσμίως ελέγχοντας το 40% της αγοράς.


    ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΔΑΝΕΙΑ

    Τώρα και επειδή οι στρόφιγγες της χρηματοδότησης έχουν κλείσει, απειλούνται να χάσουν την πρωτιά και να τους την πάρουν οι έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι όχι μόνο διαθέτουν επαρκή ρευστότητα αλλά και άριστη πιστοληπτική ικανότητα σε σημείο που να μπορούν να παίρνουν δάνεια από τράπεζες μέχρι και το 100% της αξίας του πλοίου. Διαθέτοντας αυτήν την πιστοληπτική ικανότητα κλήθηκαν από γερμανικές τράπεζες και γερμανικά ναυτιλιακά funds να σώσουν ό,τι σώζεται από τον τεράστιο στόλο των πλοίων κοντέινερ που κινδυνεύει να καταρρεύσει μετά τη μείωση των ευρωπαϊκών εισαγωγών, που ξεκινούν από 9,5% και φθάνουν μέχρι και 18% ανάλογα με την περιοχή.


    ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΖΑΡΙΑ

    Οπως εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ναυτιλιακών συμβούλων XRTC Γιώργος Ξηραδάκης, το μπουμ της γερμανικής εμπορικής ναυτιλίας στηρίχθηκε τα τελευταία χρόνια στα κεφάλαια των επενδυτικών funds στα οποία συμμετείχαν χιλιάδες μικροεπενδυτές, οι οποίοι επένδυαν σε αυτά τις αποταμιεύσεις τους λόγω των υψηλών μερισμάτων που διανέμονταν, αλλά και της φορολογικής ασυλίας που είχαν οι επενδύσεις αυτές.

    Οταν όμως από το 2008 και μετά η κρίση συρρίκνωσε ή και εξαφάνισε τα μερίσματα από τη μια και από την άλλη απαξίωσε την αξία των πλοίων, το όλο σύστημα ξέμεινε από ρευστό. Τα δάνεια που πήραν τα funds από τις τράπεζες δεν καλύπτουν πλέον τα απαξιωμένα γερμανικά κοντέινερ. Ετσι, τράπεζες και funds απευθύνθηκαν στους έμπειρους και με επαρκή ρευστότητα έλληνες εφοπλιστές για να αγοράσουν ό,τι πωλείται. Μέχρι στιγμής έχουν γίνει αρκετά ελληνογερμανικά ντιλ και τα παζάρια συνεχίζονται.

    Ενδεικτικό της ρευστότητας που διαθέτουν οι έλληνες εφοπλιστές είναι ότι εν μέσω κρίσης και σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε ο ναυλομεσιτικός οίκος Allied Shipbroking Inc, οι έλληνες ιδιοκτήτες προηγούνται μακράν των υπολοίπων τόσο σε ποσά που κατέβαλαν, όσο και σε αριθμό πλοίων. Δεύτεροι στη λίστα είναι οι Κινέζοι με 565 εκατομμύρια δολάρια και 62 πλοία, ενώ ακολουθούν οι Νορβηγοί και πολύ πίσω βρίσκονται οι Γερμανοί.

    Υπογραμμίζεται ότι στα μεγέθη αυτά δεν περιλαμβάνονται τα ποσά που θα δοθούν μέχρι το τέλος του 2012 σε παραγγελίες νεότευκτων πλοίων, η συνολική αξία των οποίων για τους Ελληνες υπερβαίνει τα 6 δισ. δολάρια.

    Τα Νέα (..)Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2013
      ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/03/25.html )
      (..)Παραγγελίες πλοίων 2,5 δισ. δολαρίων από Ελληνες

      Σχόλιο Praxis : Στους ναυτεργάτες αρνούνται οποιαδήποτε αύξηση, με πρόσχημα την κρίση ενώ την ίδια στιγμή το ελληνικό εφοπλιστικό κεφάλαιο, όπως σε κάθε κρίση , έτσι και σε αυτή αναπτύσσεται αποδεικνύοντας για πολλοστή φορά, ότι η διέξοδος απο την καπιταλιστική κρίση θα σημάνει για το κεφάλαιο νέα κέρδη και για την εργασία περαιτέρω εκμετάλλευση, αν αυτή δεν πραγματωθεί με την πρωτοβουλία του εργατικού κινήματος, με ορίζοντα την εργατική εξουσία. (..)


      Και να και η χ.α. Φοροελαφρύνσεις στους εφοπλιστές (και όχι μόνο )

      ( http://www.rizospastis.gr/story.do?id=7224250 )
      Τα διαπιστευτήρια της Χρυσής Αυγής

      ( http://www.rizospastis.gr/story.do?id=7333035&publDate=9/3/2013 )
      ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
      Τα ... καλύτερα παιδιά των εφοπλιστών

      ( http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7128221 )
      ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»
      Κάνει αβάντες σε εφοπλιστές - επιχειρηματίες
      Με παρέμβασή της στη Βουλή

      ( http://www.rizospastis.gr//story.do?id=7412320&publDate=26/4/2013 )
      Οι νεοναζί απαλλάσσουν το κεφάλαιο...


      Για την κατάσταση στην ναυτιλιακή οικονομία και για τις πολιτικές προτάσεις του ΚΚΕ
      ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/02/blog-post_8.html )
      (..)4. Κρατική χρηματοδότηση και φοροαπαλλαγές των ναυτιλιακών εταιρειών
      Οι φορολογικές υποχρεώσεις των εφοπλιστών εξαντλούνται με τη φορολόγηση στη βάση της χωρητικότητας και της ηλικίας του πλοίου με το σύστημα «tonnage tax» και όχι με κριτήριο τα ετήσια έσοδα και τα κέρδη τους. Ετσι οι εφοπλιστές π.χ. για πλοίο 40.000 τόνων, που με το χαμηλότερο ημερήσιο ναύλο 8.100 δολάρια και συνολικό ετήσιο κύκλο εργασιών 2.956.500 δολάρια από ναύλα, θα καταβάλουν ετήσιο φόρο 14.300 ευρώ.

      Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομίας τα βεβαιωμένα φορολογικά έσοδα «tonnage tax» από τα πλοία για το 2010 ανέρχονται μόνο στα 14,7 εκατ. ευρώ.

      Ενώ τα έξοδα του αστικού κράτους για την υποστήριξη των εφοπλιστών και τα ελλείμματα του ΝΑΤ που οι ίδιοι δημιούργησαν μόνο για το 2013 ανέρχονται στο 1,5 δισ. ευρώ.

      Καταστροφική για το ΝΑΤ είναι η πολιτική των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που κατοχυρώνει τις εισφοροαπαλλαγές των εφοπλιστών. Η κρατική ενίσχυση του ΝΑΤ, που ξεπερνά τα 15 δισεκατομμύρια την περίοδο 1985 - 2012, συνιστά έμμεση μορφή κρατικής χρηματοδότησης του εφοπλιστικού κεφαλαίου και στοιχείο έντασης της επίθεσης για την κατάργηση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων των ναυτεργατών, τη μείωση των συντάξεων.

      Το αστικό κράτος επιδοτεί επίσης τους εφοπλιστές της Ακτοπλοΐας με επιδοτήσεις για τις «άγονες γραμμές». Οι επιδοτήσεις αυτές δεκαπλασιάστηκαν μετά την κατάργηση του ΚΑΜΠΟΤΑΖ στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Την περίοδο 2002 - 2012 δόθηκαν συνολικά στους εφοπλιστές άμεσες κρατικές επιδοτήσεις για τις «άγονες γραμμές» 700 εκατ. ευρώ περίπου. Το 2012 ανέρχονται στα 125 εκατομμύρια ευρώ, με πρόβλεψη 130 εκατ. ευρώ το 2013. (..)Ilief

      Διαγραφή
  2. «Υπερδύναμη στις οφ σορ η Ελλάδα»

    Τουλάχιστον 10.000 υπεράκτιες διακινούν 500 δισ. ευρώ σύμφωνα με το Παγκόσμιο Δίκτυο Φορολογικής Δικαιοσύνης
    ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Χάρης Καρανίκας
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

    ( http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4515967 )


    Ως μία από τις πλέον δραστήριες χώρες στον τομέα της υπεράκτιας οικονομίας περιγράφει την Ελλάδα το Παγκόσμιο Δίκτυο Φορολογικής Δικαιοσύνης. Όπως επισημαίνει ο επικεφαλής του διεθνούς τμήματος της οργάνωσης κ. Τζον Κρίστενσεν σε τηλεφωνική συνέντευξη που παραχώρησε στα «ΝΕΑ», «γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πάρα πολλές υπεράκτιες εταιρείες ελληνικών συμφερόντων που φοροδιαφεύγουν ή αποφεύγουν να πληρώσουν φόρους».

    «Ωστόσο, δεν έχουμε πλήρη εικόνα για το μέγεθος της φοροαποφυγής και της φοροδιαφυγής από οφ σορ στην Ελλάδα».(..)Ilief.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/12/vii-mayfair.html )

    (..) Ελληνικό κεφάλαιο και ιμπεριαλισμός VII-Στο Mayfair, αδελφές μου, ή έστω στο Βερολίνο!

    Τρέλα με την αγορά ακινήτων στο Λονδίνο

    Τον τελευταίο μήνα, όπως και το προηγούμενο έτος, έχει παρατηρηθεί στο Λονδίνο μεγάλη αύξηση αγοράς ακινήτων από Έλληνες. Στην πραγματικότητα έχουν γίνει οι καλύτεροι πελάτες. Ακολουθούν οι Ιταλοί, οι Ισπανοί και οι Γάλλοι..

    Μεγάλη φυγή κεφαλαίων είναι το φαινόμενο των κρατών της οικονομικής κρίσης. Η ανασφάλεια που προκαλεί η κρίση έχει οδηγήσει κυρίως σε επενδύσεις σε χρυσό, σε ελβετικά φράγκα και σε αγορά ακινήτων στο Λονδίνο.

    Τον τελευταίο μήνα καταγράφηκε αύξηση 40% στη ζήτηση των ακινήτων του Λονδίνου από διάφορα κράτη της ευρωζώνης.

    Οι Έλληνες έκαναν ένα άλμα 50% σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο. Οι Γάλλοι 16%, οι Ισπανοί 10% και οι Ιταλοί 9%. Η Βρετανία φαίνεται ότι αποτελεί ένα ασφαλές καταφύγιο για τους πλούσιους της ευρωζώνης.

    Ο Gary Hersham, διευθύνων σύμβουλος της Beauchamp Estates και ειδικός σε ακίνητα πολυτελείας, έκανε διάφορες έρευνες σε Έλληνες αγοραστές κατά τη διάρκεια των τελευταίων 6 μηνών. Ο Gary αναμένει σημαντικό άλμα μετά τις ελληνικές εκλογές στις 17 Ιουνίου. "Πρέπει να μου τηλεφωνήσετε μετά τις εκλογές στις 17 Ιουνίου και τότε θα δούμε τι θα συμβεί..Θα αντικρίσουμε μια κόλαση μετανάστευσης Ελλήνων στο Λονδίνο".


    Οι Έλληνες είναι στην κορυφή στην αγορά ακινήτων ανάμεσα στα έθνη της ευρωζώνης. Όπως ήταν επίσης τις δεκαετίες 1970, 1980 και 1990. Ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος, ένας Έλληνας εφοπλιστής, το 1990 είχε αγοράσει την Old Rectory στη Τσέλσι. Μέχρι και σήμερα αποτελεί το μεγαλύτερο και πολυτιμότερο ακίνητο στο Λονδίνο. Η τιμή του πλέον εκτιμάται σε περισσότερο από 10 εκατομμύρια λίρες.

    Πηγή: idemocracygreece(..)Ιlief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kurt Gossweiler, Η καταγωγή και οι παραλλαγές του φασισμού

    ( http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/12/kurt-gossweiler.html )


    (..)Η σχέση ανάμεσα στον ιμπεριαλισμό και τον φασισμό δείχνει πως η Μαρξιστική-Λενινιστική θεωρία του φασισμού πρέπει να είναι μέρος της Μαρξιστικής-Λενινιστικής θεωρίας του ιμπεριαλισμού.

    Η ανάλυση του φασισμού προαπαιτεί τη διερεύνηση της σύνδεσης μεταξύ της οικονομίας και της πολιτικής του ιμπεριαλισμού και των συνεπειών τους πάνω στην καπιταλιστική κοινωνία κάτω από συγκεκριμένες ιστορικές συνθήκες, όπως θα αναλύσουμε. Η ορθότητα αυτής της προσέγγισης καθίσταται σαφής από το γεγονός ότι η περιγραφή των πολιτικών χαρακτηριστικών του μονοπωλιακού κεφαλαίου από τον Λένιν επιβεβαιώθηκε από την άνοδο του φασισμού και ολόκληρης της ιστορίας του.

    Ο φασισμός ως πολιτικό κίνημα, και ιδιαίτερα ο φασισμός ως πολιτική εξουσία, αποδείχθηκε το αποκορύφωμα της ιμπεριαλιστικής πάλης για εξουσία και ισχύ, για αντίδραση πέρα ως πέρα. Ενώ η υποτιθέμενα μικροαστική ιδεολογία του φασισμού και η ψευδοεπαναστατική της στάση αποδείχθηκε απλή φάρσα, με στόχο να εξαπατηθούν τα μικροαστικά και προλεταριακά θύματα της φασιστικής-ιμπεριαλιστικής εξουσίας.

    Έτσι, η μετάβαση από τον καπιταλισμό του ελεύθερου ανταγωνισμού στον μονοπωλιακό καπιταλισμό δημιούργησε τα οικονομικά θεμέλια και κατά συνέπεια την πρώτη και πιο σημαντική προϋπόθεση για την ανάδυση του φασισμού.(..)Ilief

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. TRASH ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευση και Ilief για τα σχετικά παραθέματα.
    Η κάλυψη της δράσης του εφοπλιστικού κεφαλαίου είναι καθοριστική για την κατανόηση της κατάστασης και των συσχετισμών. Εγώ είμαι πεπεισμένος ότι πρόκειται για τα πιο βρώμικα σκυλιά στην πιάτσα. Όσο και να καλλωπιστούν δεν κρύβεται ούτε από που προέρχονται ούτε το τι είναι. Δεν πρόκειται απλά για μια πλουτοκρατία που δεν γνωρίζει σύνορα επειδή έχει κυρίως καράβια και όχι εργοστάσια. Είναι η πιο ιμπεριαλιστική μερίδα της αστικής τάξης στην Ελλάδα, που παγίως έβγαζαν κέρδη στις πλάτες του λαού της Ελλάδας αλλά και άλλων χωρών εκμεταλλευόμενοι πάντα την οποιαδήποτε αποσταθεροποίηση και τα δεινά των λαών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.