Καλωσήλθατε στον Fadomduck2

To παρόν ιστολόγιο αποτελεί φυσική συνέχεια του Fadomduck στο οποίο θα βρείτε συλλογές κειμένων, παραπομπές σε ηλεκτρονικές διευθήνσεις με πολιτικά βιβλία και μουσική, καθώς και μια αρκετά μεγάλη συλλογή με αφίσσες από την Σοβιετική Ενωση (μέχρι και το 1956). Αρχείο με τα άρθρα του Fadomduck #1 θα βρείτε εδώ. O Fadomduck2 όπως και ο προκάτοχος του δηλώνει πως αν και ντρέπεται να κρύψει τις συμπάθειες του, δεν εκπροσωπεί καμμία συλλoγικότητα, παρά μόνο τον εαυτό του. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο alepotrypa200@gmail.com

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Ανοιχτή επιστολή απολυμένων ταξιθετών από το "Αλ Τσαντίρι News"

Μου θέλατε και απεργία...
"Όταν στις 11/6 έπεσαν πολύχρωμες μπάρες στην ΕΡΤ, οι πέντε ταξιθέτες/ ταξιθέτριες της εκπομπής «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» αποφασίσαμε συλλογικά και ομόφωνα να συμμετάσχουμε στην στάση εργασίας που κήρυξε η ΠΟΣΠΕΡΤ, η ΠΟΕΠΤΥΜ η ΠΟΕΣΥ και η ΕΤΙΤΑ («Η ΠΟΕΣΥ, η ΠΟΣΠΕΡΤ, η ΠΟΕΠΤΥΜ αποφασίσαμε να κηρύξουμε από τις 19:00 έως τις 01:00, στάση εργασίας σε όλα τα ιδιωτικά ραδιοτηλεοπτικά μέσα της χώρας»).
Γνωρίζαμε πως δεν καλυπτόμασταν θεσμικά, μιας και ανήκουμε στο πλήθος των χιλιάδων ανασφάλιστων-αφανών εργατών στα μίντια αλλά και σε πολλούς άλλους κλάδους ανά τον ελλαδικό χώρο. Ακόμα κι έτσι όμως, αποφασίσαμε να σταθούμε αλληλέγγυοι-ες όχι μόνο λόγω πεποίθησης αλλά και λόγω θέσης.

Ειδοποιήσαμε την παραγωγή του Αλ Τσαντίρι Νιουζ πως θα κάνουμε στάση εργασίας, παρ’ όλο που η εκπομπή μέχρι την τελευταία στιγμή επρόκειτο να βγει κανονικά, και κατευθυνθήκαμε στο κατειλημμένο ραδιομέγαρο της Μεσογείων, σε ένδειξη αλληλεγγύης και στήριξης των απολυμένων της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.

Την Τρίτη 18/6
επικοινωνήσαμε με την παραγωγή για να μάθουμε αν θα βγει η εκπομπή και ενημερωθήκαμε πως μετά τα γεγονότα της προηγούμενης εβδομάδας, δεν θα χρειαζόταν να πάμε στην τελευταία εκπομπή της σεζόν διότι απολυθήκαμε. Η ενημέρωση αυτή φυσικά δεν ήρθε από κάποιο επίσημο στόμα εκπροσώπου της εταιρείας παραγωγής αλλά από συνάδελφους που επιφορτίστηκαν με τον άχαρο αυτό ρόλο. Εξάλλου πως μπορείς να επιδόσεις επίσημα απόλυση σε αυτούς που επίσημα δεν υπάρχουν; Η στάση των αφεντικών του Τύπου δεν μας κάνει καμία εντύπωση καθώς πέντε απολύσεις φαίνονται απλώς σαν μία μικρή κουκίδα σε έναν πολύμορφο χάρτη χιλιάδων απολυμένων στα εγχώρια ΜΜΕ τα τελευταία 3 χρόνια.

Η απόλυσή μας φυσικά δεν αποτέλεσε καμιά έκπληξη, καθώς ήρθε ως κορωνίδα στην επισφάλεια και την εκμετάλλευση που βιώνουν σχεδόν όλοι οι εργαζόμενοι της εν λόγω εταιρείας παραγωγής. Για εμάς τις ταξιθέτριες και τους ταξιθέτες του Αλ Τσαντίρι Νιουζ, τα παραδείγματα είναι πολλά. Δεχθήκαμε απειλές για απόλυση και στο παρελθόν με την πρόφαση ότι η παραγωγή δεν βγαίνει οικονομικά και συμβιβαστήκαμε σε μείωση του μεροκάματου προκειμένου να μην απολυθεί κανείς μας. Το σενάριο επαναλήφθηκε όταν ζητήσαμε να λύσει η παραγωγή το πρόβλημα της μετακίνησής μας στην Κάντζα. Ο χώρος εργασίας μας ήταν μια αποθήκη. Η στάση της παραγωγής απέναντι στα ζητήματα που μας αφορούσαν απαξιωτική και προσβλητική. Η εργασία μας ανασφάλιστη και μαύρη.

Σε όλα αυτά συναινούσε και ο Λάκης Λαζόπουλος, αφού αποδέχτηκε την συγκεκριμένη εταιρία παραγωγής ως διαχειριστή, και όποιος ισχυριστεί το αντίθετο θα είναι τουλάχιστον υποκριτής.

Παρακολουθήσαμε χτες (Τρίτη 18/6) με μεγάλη προσοχή την τελευταία παράσταση της σαιζόν. Προσέξαμε ότι ο κ. Λαζόπουλος στάθηκε αλληλέγγυος στους, απολυμένους πια, εργαζομένους της ΕΡΤ την ίδια ώρα που απέλυε τους δικούς του εργαζόμενους επειδή στάθηκαν αλληλέγγυοι στους απολυμένους εργαζόμενους της ΕΡΤ!

Αυτό που συνέβη σε μας συμβαίνει παντού. Από τα αλ τσαντίρια έως τους εργάτες γης και από τις μητροπόλεις έως τα ξεχασμένα χωριά της επαρχίας, σχέσεις εκμετάλλευσης που αποκαλούνται σχέσεις εργασίας, ορίζουν την καθημερινότητα όλων μας. Μισθοί και μεροκάματα ξεφτίλα, ανασφάλιστη/ αδήλωτη εργασία, επισφάλεια, φόβος, ψυχολογική βία, ανθυγιεινές συνθήκες εργασίας, δουλειά μέχρι τελικής πτώσης, μέχρι το σώμα και το μυαλό να μην αντέχουν πια.

Πριν εκχυδαϊστεί εντελώς το γύρω και το μέσα μας να σηκώσουμε κεφάλι και να τα βάλουμε στα ίσα μ’ αυτό που συμβαίνει. Εμείς οι απολυμένοι ταξιθέτες και ταξιθέτριες του Αλ Τσαντίρι Νιουζ, θα διεκδικήσουμε και θα απαιτήσουμε ό,τι προκύπτει από το χρονικό διάστημα της «μαύρης» εργασίας μας.

Ας είναι λοιπόν αυτό το κείμενο μια μικρή προτροπή - γιατί μικρή είναι η φωνή μας, δεν έχουμε αυταπάτες - να μην αποστρέφεται άλλο πια το βλέμμα από κει που οφείλει να είναι καρφωμένο. Στα μικρά ή μεγάλα «τσαντίρια» του καθενός και της καθεμιάς μας.


Απολυμένοι ταξιθέτες/ ταξιθέτριες του Αλ Τσαντίρι News
Από το blog του οικοδόμου
Βλέπε ακόμη:

7 σχόλια:

  1. Κορώνα τον έβαλα τον Λουλού (Λ.Λ.)!
    Μποτίλια http://zbabis.blogspot.gr/
    Ο νέος διευθυντήε στο τσαντίρι Εθνικού, μεθαύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φτερο στο Πελαγο:
      Σωστός!
      Πρέπει να το διαδώσουμε όσο μπορούμε. Να ξέρει ο κόσμος ποιός είναι ο παλιάτσος που την έχει δει "φωνή του λαού" και "ενάντια στο σύστημα".
      Ρίξε αν θέλεις μία ματιά και στο δεύτερο κείμενο που παραπέμπω. Είναι παλιότερο, από εργάτες της Φαμάρ...

      Διαγραφή
  2. Το έχω υπόψη, Trash. Κι εσύ κι ο Redfly είστε υπό στενή παρακολούθηση.

    Πάντα με Δύναμη, σύντροφε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δώσανε και πάλι τα ... ρέστα τους στον αντικομμουνισμό και αντιΚΚΕ κατήφορο που ξεκίνησε εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον !

    (όχι ότι και πριν δεν κάναν παρόμοια)

    Γι αυτό και φέτος έδιωξε ο Λαζόπουλος και την Ρόπα και την Γερασιμίδου !
    Για να μην μπαίνουν εμπόδια στον αντικομμουνισμό του !

    Ξεφτιλισμένοι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @faros:
      Εμ, τσάμπα του τα δίνουν τα συμβόλαια; Να μην τα ξεπληρώσει ο άνθρωπος;
      Και ως γνωστό, τα μεγάλα συμβόλαια θέλουν και επιδέξιους ..."καλιτέχνες"

      Διαγραφή
  4. Αγαπητοί μου, είναι απλά τα πράγματα και είναι εμφανή σε όλους τους χώρους, περισσότερο βέβαια στον καλλιτεχνικό.
    Στην εποχή της απαξίωσης των πάντων, τι πιο φυσικό από αυτές ακριβώς τις περιπτώσεις.
    Ας μην ξεχνάμε ότι όλη αυτή η πλέμπα, που εκμεταλλεύεται πολλαπλά την ανάγκη του λαού για "θεάματα" χρησιμοποιεί αυτή την ανάγκη για πλουτισμό και προκειμένου να εξακολουθούν να βρίσκονται μέσα στην "πηγή" του πλούτου καταφεύγουν σε ότι πουλάει.
    Δείτε πχ καλλιτέχνες που δεν βγαίνουν να σιγοντάρουν το καπιταλιστικό σύστημα και τον αστικό προπαγανδιστικό μηχανισμό της αστικής τάξης, σε τι επαγγελματική και οικονομική κατάσταση είναι, έχουν να δουν το πρόσωπό τους σε "παράθυρο" τηλεόρασης από τότε που δήλωσαν, σκέτο, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ή εκδήλωσαν προτίμηση προς το ΚΚΕ.
    Ας μην ξεχνάμε ότι "τροφή" για τον καλλιτέχνη είναι το χειροκρότημα, όπως τουλάχιστον έχουν δηλώσει αρκετοί μεγάλοι και πραγματικοί καλλιτέχνες και επειδή σήμερα έχουν διαστρεβλωθεί τα πάντα, οι σημερινοί "μεγάλοι καλλιτέχνες" έχουν μπερδέψει την "τροφή" τους με τον κώλο τους, αποζητώντας το φτύσιμο αντί του χειροκροτήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @geranista:
      Το γεγονός είναι πως οι αστοί φροντίζουν να έχουν και την "αντιπολίτευση" που τους βολεύει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο ("ροπαλοφόροι εναντίον κρανοφόρων") Λάκης...

      Διαγραφή

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου, άν δεν υπάρχει εγγραφή στον blogger ή άλλη διαδυκτιακή υπηρεσία (βλέπε όροι σχολιασμού στο πάνω μέρος της σελίδας).
Ανώνυμα και υβριστικά σχόλια μπορούν να διαγράφονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.